علائم زمان یائسگی

علائم زمان یائسگی

در این پست قصد داریم به بررسی عوامل و علائم زمان یائسگی بپردازیم . به همین جهت از نظریات دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان که در این زمینه اطلاعات عالی دارند را با شما به اشتراک میگذاریم . از نظر دکتر بهمن پور بارزترین و مهم ترین علائم دوران یائسگی به شرح زیر می باشند .

تعریق شبانه :

این تعریق یک نوع اختلال به حساب می آید اغلب بانوانی که به ایـن اختلال مبتلا می شوند در هنگام شب هنگام خواب با تعریقبیشتر از حد روبرو می شوند .

اختلال قاعدگی :

شایع ترین علت اختلال قاعدگی در سن بالا زمان  یائسگی است که بعد از مدتی زنان دیگر قاعدگی و خونریزی ماهانه را ندارند علت ایـن امر کم شدن و یا قطع شدن هورمون استروژن و پروستروژن است .

علائم زمان یائسگی
تغییر در خلق و خو :

وقتی که زنان به یائسگی مبتلا می شوند خلق وخوی آنان تغییر می نماید ؛ با برخی از شیوه های نوین که پزشکان جراح واژن در شیوه جوانسازی واژن به کار می برند می توان ایـن مساله را تامیزانی برطرف کرد .

خستگی همیشگی :

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان یکـی از علائم یائسگی را خستگی همیشگی و مفرط می دانند ؛ ایـن امر حتی در زندگـی روز مره و اجتماعی فرد اثر گذار هست ؛ یکـی از فوائد  جراحی زیبایی واژن بهبود مسائل یائسگی است .

ریزش مو یا افزوده شدن موهای صورت :

ریزش موی ناگهانی افزوده شدن موهای صورت از دیگر علائم یائسگی است ایـن امر به علت کم شدن تولید استروژن در بدن رخ می دهد .

زنان یائسه نسبت به بقیه زنان دارای موهای نازکتر و شکننده تر می باشند .

اختلال خواب :

یکـی از علت های بی خوابی یائسگی هست ؛ وقتی که بدن با مساله تغییر هورمون روبرو می شود اختلال خواب را بوجود می آورد .

تپش قلب :

یکـی از علت های تپش قلب در خانم ها یائسگی است .

عوامل ایجاد یائسگی زود هنگام :

وقتی که سن یائسگی از حد نرمال زودتر اتفاق می افتد فرد با یائسگی زود رس روبرو شده هست ؛ در نتیجه زنان زودتر از سن یائسگی با مسائل ایـن زمان روبرو می شوند ؛ دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان برخی از عوامل یائسگی زود رس را مسائل ذیل بیان می کنند :

پرتو درمانی
برداشتن رحم
سیگار بودن بانوان
شیمی درمانی
جراحی تخمدان

علائم زمان یائسگی

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان یکـی از با ارزش ترین علت مسائل اجتماعی و خانوادگی زنان را که اغلب آنان از علت آن مطلع نیستنند مسائل واژن اظهار می کنند ؛ با ارزش ترین مشکلی که مسائل واژن تهیه می کنند عدم رضایت از نزدیکی جنسی است که با عمل های جراحی زیبایی واژن و جوانسازی واژن می توان به راحتی ایـن مساله را حل نمود.

یکـی دیگر از علت های رجوع زنان برای انجام جراحی زیبایی واژن ؛ گشادی واژن است .

اکثر اشخاص علت گشاد شدن واژن را انجام رابط جنسی زیاد می دانند دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان اظهار می کنند که ایـن نظر در هیچ پژوهش و آمار پزشکی به احراز نرسیده هست و نمی توان نزدیکی های زیاد را علت گشادی واژن دانست .

امروزه برای بهبود گشادی واژن راه حل های متفاوتی وجود دارد ؛ با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان با جراحی زیبایی زنان به راحتی گشادی واژن را بهبود نمود .

یکـی از تکنیک های جراحی زیبایی واژن جهت بهبود گشادی واژن لیزر مونالیزا است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان تنگ کردن واژن را به شیوه های متفاوت انجام می دهند ؛  جراحان زیبایی واژن یکـی از علت های گشادی واژن را عدم تناسب آلت تولید مثل مرد دانسته ؛ وقتی که آلت تولید مثل مرد و واژن زن تناسب نداشته باشد شاید گشادی واژن را تهیه نماید از دیگر عوامل گشادی واژن زایمان های زیاد طبیعی و ژنتیک است .

دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان عوامل گشادی واژن را مسائل ذیل بیان می کنند :

بالا رفتن سن
تغییرات وزن شدید کم شدن یا افزوده شدن وزن
ژنتیک
بـار داری

مطالب مرتبط:

راز زیبایی پوست زنان معروف جهان + عکس

رونالدو قبل از جراحی زیبایی +عکس

با جراحی زیبایی واژن می توان مساله گشادی واژن را بهبود نمایید ؛ یکـی از تکنیک های جراحی زیبایی واژن ؛ تنگ کردن واژن هست ؛ تنگ کردن واژن را با نخ های واژینال و یا با بهره گیری از لیزر مونالیزا می توان انجام داد .

گشادی واژن با مشکلاتی همراه هست که یکـی از با ارزش ترین مسائل گشادی واژن عدم لذت از رابطه جنسی است ؛ ایـن امر زمینه ساز مسائل زناشویی می شود در ذیل دکتر بهمن پور جراح زیبایی واژن برخی از مسائل گشادی واژن را بیان می نماید ؛

تا اینجا  علائم دوران یائسگی و عوامل گشاد شدن رحم را به صورت مختصر بیان کردیم  که امیدواریم  مورد توجه شما قرار گرفته باشد . اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حراحی زیبایی واژن و سایر اطلاعات در این زمینه به سایت لابیاپلاستی دکتر بهمن پور جراح زیبایی زنان مراجعه نمایید .

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License